سایدبار
استفاده از ریمل ابرو روشی ساده و موثر برای حالت دادن ..
عوامل متعددی وجود دارد که منجر به افزایش بازار لوازم آرایشی در منطقه آسیا و اقیانوسیه شده است، مانند رشد طبقه متوسط در کشورهایی مانند چین، اندونزی و ایران و همچنین افزایش آگاهی برای سلامت، تندرستی و زیبایی پوست و مو که در این زمینه تأثیر زیادی دارد. در سال 2017، مراقبت از […]
عوامل متعددی وجود دارد که منجر به افزایش بازار لوازم آرایشی در منطقه آسیا و اقیانوسیه شده است، مانند رشد طبقه متوسط در کشورهایی مانند چین، اندونزی و ایران و همچنین افزایش آگاهی برای سلامت، تندرستی و زیبایی پوست و مو که در این زمینه تأثیر زیادی دارد.
در سال 2017، مراقبت از پوست و مراقبت از مو بیشترین سهم را در درآمد بازار لوازم آرایشی در منطقه آسیا و اقیانوسیه به خود اختصاص داده است. محصولات آرایشی و بهداشتی مو و کرم و رژ لب پرفروشترین انواع لوازم آرایشی در آسیا در سال 2017 بودهاند. امروزه با توجه به شرایط کنونی، محصولات زیبایی با نرخ یکسانی در فروشگاههای آنلاین و آفلاین خریداری میشوند. افزایش دیجیتالی شدن و محبوبیت تجارت الکترونیک راهاندازی فروشگاههای آنلاین لوازم آرایشی متعددی را تسهیل کرده است.
دیدگاهتان را بنویسید